ponedjeljak, 06. juli 2015.
Obrazovne institucije su prepoznale da su upravo nastavnici najvažniji faktor postignuća učenika i kvaliteta obrazovnog sistema u cjelini. Međutim, kreiranje jedinstvenog modela nastavničkih kvalifikacija koji bi obuhvatio sve inicijalne kompetencije, veliki je izazov i za ekonomski naprednije države sa daleko uređenijim obrazovnim sistemom nego što je Bosna i Hercegovina. Pozicija nastavnika i učitelja na tržištu rada veoma je problematična, a dijelom odgovornost za to snose univerziteti čija uprava ne pokazuje volju da upisnu politiku prilagodi potrebama tržišta rada, ali ni da ponudi nastavnički studij koji bi studente, pored toga što ih opskrbljuje teorijskim znanjima, istovremeno školovao i za profesiju.
Cilj ove analize jeste da ponudi cjelovit pregled inicijalnog obrazovanja nastavnika na Univerzitetu u Sarajevu, identificira ključne slabosti, uz primjere dobrih praksi iz zemalja EU, te prijedloge za poboljšanje koje smo formulirali u saradnji sa obrazovnim stručnjacima i praktičarima.
Inicijalno objavljenu publikaciju možete preuzeti sa našeg ISSUU kanala. Cijelu analizu preuzmite ovdje ili pročitajte u nastavku.